پژواک

سیاسی

پژواک

سیاسی

فقر در ایران و کمک های میلیارد دلاری ایران به دیگران

دخترکی دستمال فروش (وبلاگ زندگی دیجیتال)

 

 

 اینجا ایران است و آفریقا نیست!!!

ودر اینجا لیلا خالد فلسطینی را می بینید که با انداختن چفیه به گردن آقای خامنه ای ۵۰ میلیون دلار از او پاداش می گیرد.

  

لیلا خالد را بشناسید یک تروریست واقعی

در ۲۹ اوت سال ۱۹۶۹، خالد عضوی از گروهی بود که هواپیمای بوئینگ ۷۰۷ پرواز شمارهٔ ۸۴۰ تی‌دبلیو‌ای که در مسیر رم به آتن در پرواز بود را ربودند و آن را در دمشق فرود آوردند. در طول این پرواز، خلبان هواپیما را مجبور کردند که از فراز حیفا بگذرد تا خالد بتواند محل تولدش را (که اجازه نداشت به آنجا بازگردد) را ببیند. با وجود انفجاری که در هواپیما رخ داد کسی در این واقعه صدمه ندید. پس از این هواپیماربایی، خالد برای مخفی‌سازی هویتش تحت چند عمل جراحی پلاستیک قرار گرفت.

در ۶ سپتامبر سال ۱۹۷۰، خالد و پاتریک آرگوئللو، از تابعین نیکاراگوئه، به ربودن پرواز شمارهٔ ۲۱۹ هواپیمایی ال‌آل که از آمستردام به مقصد نیویورک در حال پرواز بود، اقدام نمودند. این رویداد بخشی از چند هواپیماربایی همزمان بود که توسط جبهه مردمی برای آزادی فلسطین برنامه‌ریزی شده بود. آرگوئللو در این هواپیماربایی کشته و خالد دستگیر شد. خلبان هواپیما را به سمت فرودگاه فرودگاه هیث‌رو در لندن هدایت نمود و خالد در آنجا به پلیس تحویل داده شد.

در ۱ اکتبر همان سال، دولت انگلستان، خالد را در یک برنامهٔ تبادل زندانیان آزاد کرد. یک سال بعد جبهه مردمی برای آزادی فلسطین، هواپیماربایی را به عنوان یک روش تاکتیکی کنار گذاشت.

در سال ۲۰۰۶، لینا مقبول، فیلمساز سوئدی فلسطینی‌تبار، فیلم مستندی در مورد لیلا خالد با نام «لیلا خالد: هواپیماربا» ساخته است.

البته کمکهای ایران به دولتهای دیگر بسیار شده است! از جمله کمک ۲۵ میلیون دلاری بلاعوض به لبنان و کمک به سرمایه گذاری در نیکاروگوئه به میزان ۵۰۰ میلیون دلار و غیره که اگر در اینجا گفته شود مثنوی هفتاد میلیارد من می شود!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد